Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

5 Stockholmsgade
København, 2100
Denmark

35 25 39 39

Krebs´skole er stiftet den 15. August 1872 af overlærer C.P.J. Krebs og ligger på Østerbro, København.

P1000919.jpg

Boglister

BOGLISTER TIL SKOLEÅRET 2023 / 2024

I forbindelse med anskaffelse af bøger til det kommende år kan man købe bøgerne direkte fra forlagene, eller man kan gå til en boghandel og bestille bøgerne fra boglisten samlet. Ved køb direkte fra forlagene benyttes skolens anvisninger på forfattere/titel og ISBN-numre.  Til tider kræver forlagene, at man opgiver skolens kode, som er: 101083.

Udover bøgerne på boglisten kan der, da Krebs’ Skole benytter it-baserede lærermidler, komme udgifter til web-adgange og udgifter til enkelte bøger fra små forlag, som skolen selv bestiller hjem som klassesæt. Dette gøres for at nedbringe forsendelsesomkostninger og ekspeditionsgebyrer for forældrene.

Skolen er orienteret om, at der sidste år var en forælder fra skolen, der oprettede en facebookgruppe – BOGSALG – KREBS SKOLE, hvor man også kan købe og sælge.

Vi henstiller til, at skolebøgerne købes i god tid før skolestart for at sikre, at eleven har samtlige bøger inden påbegyndelse af undervisningsåret

BOGSALG PÅ SKOLEN TIRSDAG DEN 12. JUNI KL. 13.30 I SKOLEGÅRDEN, HVOR UNDERTEGNEDE VIL VÆRE TILSTEDE.

Med venlig hilsen,
Gitte Buus